وبلاگicon
سنگر فرهنگی اجتماعی

قالب وبلاگ

خبرگزاری مهر-گروه بین الملل : دلیر مردان نیروی دریائی سپاه بار دیگر حماسه آفریدند و یک پهباد دیگر ارتش آمریکا راکه در سال 2011 میلادی 56 هزار مورد عملیات جاسوسی داشته شکار کردند.

نام پهبادی که توسط نیروهای دفاعی ایران شکار شده "اسکن ایگل" است. این  پهباد نمونه دیگری از هواپیماهای بدون سرنشینی است که توسط شرکت "Insitu" تولید می شوند.

اسکن ایگل نمونه تقویت شده پهبادهای سی اسکن است که از آن برای جمع آوری اطلاعات جوی و جاسوسی علیه شناورهای دریائی ورد یابی ناوهای جنگی استفاده می شود.

پهباد اسکن ایگل در 20 ژوئن سال 2002در شرکت insitu که یکی از توابع شرکت هواپیماسازی بوئینگ است تولید شده و در سال 2005 توسط ارتش آمریکا به خدمت گرفته شد.

هم اکنون از پهبادهای سی ایگل علاوه بر ارتش آمریکا در نیروهای نظامی کانادا و استرالیا نیز استفاده می شود. در واقع اسکن ایگل نتیجه همکاری استراتژیک شرکت بوئینگ و Insitu است. تکنولوژی به کار رفته در این پهباد نمایش موفقیت آمیزی از خود داشته و از آن برای انجام عملیاتهای جاسوسی در میدان های جنگ استفاده شده است.


!!برو ادامه مطلب!!
[ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, ] [ 14:5 ] [ فرهنگ نیوز ] [ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبگاه

نظام جمهورى اسلامى از همه‌ى این دشوارى‌ها و گردنه‌هاى سخت عبور کرده. مگر عبور نکردیم؟ مگر متوقف ماندیم؟ مگر توانستند به جمهورى اسلامى ضربه وارد کنند؟ مگر توانستند به آرمانها و اصول جمهورى اسلامى خدشه‌اى وارد کنند؟ نتوانستند. این هم یک واقعیت است. این واقعیتها باید دائماً جلوى چشم ما باشد.
نويسندگان
امکانات وب
ورود اعضا: